مراحل برگزاری:

  1. بررسی نیازهای منطقه
  2. بررسی تخصص نیروی انسانی و بهره گیری از ایشان
  3. مشخص سازی موضوع و سرفصل ها
  4. برنامه ریزی تعداد و زمان کارگاه ها
  5. هماهنگی با مسئولین محلی جهت اطلاع رسانی
  6. تنظیم برنامه آموزشی
  7. آماده سازی محتواهایی که باید نمایش داده شوند
  8. تامین و آماده سازی محل
  9. جمع آوری کلیه اقلام و تحویل سالن
  10. برگزاری کارگاه

زمینه های برگزاری:

  1. سنجش تخصص نیروهای حاضر در اردو
  2. توانایی های شخصی شامل:بازاریابی، تبلیغات، فروش، دیجیتال مارکتینگ، کنترل کیفیت، عکاسی، فیلمرداری، میکس و مونتاژ، ویدیو مارکتینگ، شبکه های اجتماعی، تحلیل بازار و اصلاح تولید، تولید محتوا، مکاتبات اداری، نحوه عقد قرارداد، اصول و فنون مذاکره و سایر مواردی که در رزومه ها ذکر شده است»

B- رزومه مدیر بازاریابی و فروش

D- رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

E- رزومه مدیر و کارشناس حوزه آموزش

سازی ,ها ,های ,برگزاری ,مارکتینگ، ,برنامه ,آماده سازی ,ویدیو مارکتینگ، ,مارکتینگ، شبکه ,مونتاژ، ویدیو ,و مونتاژ،

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

امام زمانی آینده سازان دانلود سریال کره ای دانلود آهنگ جدید Fernweh چگونه جذاب باشیم؟ دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - و موزیک آموزش مدرس دوره طراحی منبع تغذیه سوییچینگ یادداشت‌های سعید صدیق منفرد وکیل نجف آباد