مراحل برگزاری:

  1. بررسی نیازهای منطقه
  2. بررسی تخصص نیروی انسانی و بهره گیری از ایشان
  3. مشخص سازی موضوع و سرفصل ها
  4. برنامه ریزی تعداد و زمان کارگاه ها
  5. هماهنگی با مسئولین محلی جهت اطلاع رسانی
  6. تنظیم برنامه آموزشی
  7. آماده سازی محتواهایی که باید نمایش داده شوند
  8. تامین و آماده سازی محل
  9. جمع آوری کلیه اقلام و تحویل سالن
  10. برگزاری کارگاه

زمینه های برگزاری:

  1. سنجش تخصص نیروهای حاضر در اردو
  2. توانایی های شخصی شامل:بازاریابی، تبلیغات، فروش، دیجیتال مارکتینگ، کنترل کیفیت، عکاسی، فیلمرداری، میکس و مونتاژ، ویدیو مارکتینگ، شبکه های اجتماعی، تحلیل بازار و اصلاح تولید، تولید محتوا، مکاتبات اداری، نحوه عقد قرارداد، اصول و فنون مذاکره و سایر مواردی که در رزومه ها ذکر شده است»

B- رزومه مدیر بازاریابی و فروش

D- رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

E- رزومه مدیر و کارشناس حوزه آموزش

سازی ,ها ,های ,برگزاری ,مارکتینگ، ,برنامه ,آماده سازی ,ویدیو مارکتینگ، ,مارکتینگ، شبکه ,مونتاژ، ویدیو ,و مونتاژ،

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران